Jag är i London

Hej. Jag sitter i london. på en jävligt oskön stol. Läser min gamla blogg fanatismen lever, det är fantastiskt att läsa den den får mig att tänka som jag gör i vanliga fall att leva fullt ut, den får mig att inse att innerst inne är jag inte en liten mesig pojke utan hjärna, social förmåga, insiativ förmåga, sexighet, kunnighet etc. Jag är så mycket mer, smart, stark lika vacker innuti som utanpå.

Björn min rumskompis är där nere, han lagar mat, jag är as hunrig. jag vågar typ inte gå ner, klart jag vågar men jag orkar inte med att bli utan hjärna. Inatt sov jag i Jockes säng för 4;e gången i rad, det är jävligt gött med hotellfrukost, allt hotell folk lurar vi fett hårt. hehe, jag låg och tänkte på mitt liv, om hur fort allt går hur allt bara helt plötsligt har runnit iväg som en slemmig ål
ur ens händer. Jag låg och tänkte på att jag skulle ha förändrats mycket det senaste. NOT! Kom jag på efter att ha läst fanatismen lever, jag ville och tänkte exakt likadant då, jag ville ha indeklubbar, jag ville ha flickor, jag ville ha London. Jag har fått allt det där! Jag lever inte med det bara, okey jag levde med indieklubbarna, lite med flickorna men London. Nej jag lever för dåligt här alltså. Jag lyckas inte ta mig loss jag är fast. Vågar inte skirva hela vägen, lets stick to metaphors.

Snackade för 30 seks med Sebbe H eller vad han heter, 91 med eu kortet som gjorde han till 87, så att han kund eköpa ut till mig ibland i slutet av 3;an. Tänkte fan de tvar längesen jag såg han. Not! de tvar ju i våras, alldeles nyss. En vacker April dag, jag hade tagit med mig kameran till skolan, hade på min relativt nya röda whyred jacka, och tog lite bilder in school. Var nog samma dag jag köpte den tidigt innan skolan på freeport. Köpte lite skor oxå som jag lämnade i Olkens skåp.
Sebbe och jag satt i Näckros parken, svepte bärs och njöt, fåglarna kvittrade och jag levde min indiepojk dröm. i bgöteborg, fortfarande ung men likadan som nu, fast med rätten att vara ung. Eller iaf mer rätt att vara det. Och med mer frihet. eller ja känner mig rätt fri nu också iofs, kanske till och med mer. Men jag hade en annan skön vardag då. jag gillar London och livet här dock, har kanppast tråkigt, men skulle kunan få ut mer känns det som. jag vågar inte, tar inte för mig tillrcäkligt, som vanligt ibalnd, eller som sagt ibland då. Inte som vanligt. Hmm jag är as bra de tvet jag.

Mitt hår luktar gott nu, har dushat lite, har iofs haft samma kallingar på mig i 5 dar i rad, de är blog i dem, har torkat mig för hår.t Ajdå, shit happens i guess.

Fan av gött nu drog Nikol och Björn, nu skall jag lyssna på min nyfunna skiva som är grym som kostade 30 spänn i willesden greens bästa SH affär. Skall röka cigg, äta pasta med köttbullar, runka kolla film. hmm.. kankse plugga lite, Röka lite till, läsa bloggar, bajsa och fisa högt. Inte hel fel va? Nästan som hemma.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0