Dagen är över ta mig natten

Det är sommar. Jag tog ett kneg nere i hamnen. Det handlade om fiskar, jävligt goa när chefen min tog en sväng ner till kylen för en kall ja då smakade jag lite på de smöriga goa fiskarna. Och på lite kräftor å så, jävligt bra för jag brukar inte orka laga särskilt mycket mat hemma.

Jag kom hem vid 7 varje dag alltså ett osvennigt jobb, heheh för jag jobbade 7-7 det ni!

Jag brukade ta en sväng om andra långgtatan dra in för tre fyra bärs, se alla coola indiekids i sina soffor och le lite sött mot dem. Jag gick dit i as snygga fiskarläder, och ja skojar inte dom var verkligen as snygga!! hehe.

Jag har köpt en grym gammal mörkblå kofta på sh och ett par feta chinos mörkbruan boots och ett vitt linne. Allt luktar fisk i majorna och min lägenhet, det gillar jag.

Jag hånglar ungefär varannan kväll framför tvn, just nu har jag kanske fyra tjejer på g. Jag jobbar inte ett skit för tillfället. Brukar tärffa Erik för utgång varje onsdag, på fre-lör brukar jag och Doria gå till Push eller åka till sthm/londonl. Hatr push btw sämsta stället.

En kväll var jag ute på en klubb längs magasinsgatan. Jag had epå mig en svart skinnjacka och såg en brunhårig flicka med lugg å allt. Jag belv glad och gick fram och sade " hej du var het, synd att du int eä min typ" Jag vet inte vad jag fick de tifrån men de tbara fög ur mig, jag var knappt full och had einte dratt nån cocks eller liknande på kanske tre veckor. Hon log och sa" jagha och vad grundar du det på?" Jag svarade att jag inte var ett dugg full, och att hon säkert gick på kocks. Hon svarade att det är klart att jag gör, vad skall man annars göra i den här staden? Vad finns det annat som gör det värt att gå upp ur sägen? internet, tv radio? Media, vädret? Nej jag gillar bäst när det regnar.
Jag täntke efter, och sa: Det gör jag med jag äslkar att ha på mig mycket kläder, mamma sa alltid till mig att på vintern "ja då har du inte på dig nått och fryser bort allt ditt lilla pojksinn, men på sommaren då går du säkert upp 10 kilo pojk med tanke på att du svettas ihjäl och att din kropp int ebehöver ödlsa den minsta till enerig på din kropp"
Hon skrattade gllatt och jag log som en efterbliven.
Trots att jag var förkyld den natten och egentlöigen mådde skit verkade allt gå bäst. Alla behnlade mig som en gud. Jag hade inte ätit på kanske en vecka och hade stora ringar under ögonen, det såg iofs ut precis som vanligt jag brukade sminka mig förut men hade glömt idag, så de svarta ringarna såg bara ut som mitt vanliga smink.

Jag gick till dansgolvet, fick syn på en snygg blondin, vi hånglade med varandra mot väggen.

Kommentarer
Postat av: J.sofie

Du skriver igen, synd att det var tråkigt.

2008-08-07 @ 14:00:45
Postat av: Josefine, igen

Snälla snälla skriva oftare!

2008-08-15 @ 15:21:59
Postat av: Anonym

sjukaste jävla bloggen jag har läst. gillar det.

2009-04-05 @ 20:20:39
Postat av: Nathalie

jag håller med, din blogg är så jävla sjuk. precis som jag, jag älskar den! men du verkar ju fan inte leva längre. är du död eller?

2009-08-22 @ 01:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0