Turn away in to space

Nu sitter jag här igen. I mitt rum med blod på väggarna. Jag har ängat två dagar åt att bara ligga och titta upp i taket. Har verkligen  mått skit, det luktrar skit här inne. Ser ut som om det varit rena rama satanist haket här i nån vecka. Mina sår svider som fan framförallt i knävecken. I hårbotten ser det väl rätt mycket bättre ut, har börjat tappa hår där jag skar mig som mest.

Är nykter nu iaf, det känns bra. Jag är på bättrings vägen. Såg Arsenal-United under dagen, är väl det enda konstruktiva jag gjort på en vecka.
Fan måste ta på mig något, klarar inte av min skjorta som är dränkt i svett, blod, tårar, spya, damm, sprit och öl.

Så nu har jag tagit på mig ett par Calvin kallingar. Dricker massa vatten. Klockan närmar sig 7. Jag borde ut idag, känna lite på staden igen. Det har endå gått ett tag sen i Söndags, visst det har varit en hård vecka främst sedan jag kom hem. Men nu måtse jag gå vidare, jag måste glömma fotbollen för ett tag. Jag borde ge mig ut på stan för att få lite flickor, låta dem kyssa min pojkaktiga nacke.

Det skall jag.
Nu har jag letat fram en skinnjacka som klarat sig ifrån spya, den sitter slimmad på min sköra kropp, på med ett par softa jeans, samt mina nya Hi tops ifrån Mqueens sammarbete med Puma, de glänser med sitt silver ifrån ett ljuset utanför min lägenhet.
Nu skall jag ut och göra natten farlig, hoppas jag hamnar i slagsmål, det behöver jag. Så jag får ont för en anledning, jag slåss gärna med vem som helst ikväll, har tagit ledigt nästa vecka ifrån jobbet, skall till New York en vecka har jag tänkt.

image50

Alex

image49
Vän i NY, skall bo hos han.

Godkväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta dig samman, förösk iaf, ditt liv verkar tämligen kaotiskt.

2007-11-03 @ 18:20:01
Postat av: Lotta

Oj. Jag hoppas att din blogg inte ar serios. Jag tanker atminstone inbilla mig detta. Jag tanker inbilla mig att det inte finns en verklig person bakom orden, men fortsatta lasa din blogg.

Dock, for guds skull, jag skar mig.

2007-11-04 @ 17:51:12
URL: http://lottaalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0