This is revolution rock, this is for the hole nation

De sitter en kille med svartskinnjacka och rakad skalle och glor på mig. Har Doktor Martins kängor, sett för mkt på this is England eller nått. Ser iofs rätt cool ut, inte så farlig som det låter, han har tajta jeans och ser mode medveten ut, kanske är det därför som han glor...

Börjar vänja mig vid det här just nu, ser änna ut som en välutbildad polsk författare, i min gråa Tiger kavaj, med polotröja till.

Killen ser lite ut som en snubbe som brukar hänga på en krog jag besöker ofta på Söder, ganska mycket till och med, men det är nog inte han. Fan vad han glor, ser ut som han vill döda mig, jag glor sådär lite halv surt tillbaka, tror han att är med i Bandidos eller? Han höjde nyss ögonbrynet, mening: vem fan är du?

Fattar han inte vem jag är, man sitter inte och glor på en sådan som jag, det gör man bara inte, folk har ingen respekt nu förtiden, spelar ingen roll att han råkar ha en helt ok skinnjacka, han skall visa mig respekt.

Kanske är han bög.


Sitter för övrigt tre bögar (använder ordet för mkt under tonåren så det har inte sin rätta innerbörd, står för killar som är allmänt efterblivna lågtstående, kan vara vem som helst, jag har egentligen inte alls något emot en riktig bög, besökte Pride festivalen i sommar T.ex.)

En tjej med "jag försöker jävligt mkt att klä mig snyggt men är fortfarande en white trash hora med äcklig hy" precis jämte mig, hon glor på vad jag skriver just nu.


image57
Tror killen han är med i självaste dessa?, Tack Hedi

Den ena av Svenne/bög killarna säger inte ett ord, det har han nog aldrig gjort, minns honom ifrån tiden på Sam. En riktigt nörd, är man en nörd/tönt på Sam blir man en ännu större nörd/tönt. Han var iofs inte alls duktig i skolan, korkad, gick i min grannklass, jag var dock snäll mot honom, sa typ hej ibland och så. Hans två bögvänner snackar dock allmän skit, typ vilka balla filmer de har sett den senaste tiden och vilka grymma utgångar de skall bli nästa helg.

Körde frågesport med en tjej på jobbet idag under en rast. Allmänbildad skitunge alltså, ledde med 10-8 eller nått när vi slutade, och då hade jag ändå plockat en massa sportfrågepoäng. Fast jag hade nog vunnit om jag koncentrerat mig mer, fast det var iofs bra att jag inte gjorde det. Måste spela dum rockstjärna som har blivit bortskämd av far trots att den inte är så, iofs är jag lite av en rockstjärna men annars så är jag inte alls bortskämd (har faktiskt spelat en del i ett band, kan sjunga rätt bra och dansa som självaste Sir Paul MC)


Bögkillarna till höger med svenne kläder verkar iofs rätt snälla, de bjuder in den socialt inkompetente tönten i samtalet, är snälla som fan mot honom, sånt gillar jag. Hatar folk framförallt om de själva är lågtstående som tar första tillfälle i sitt liv till att verka coola balla och trycka ner folk, killen som är tyst förtjänar inte att bli nertryckt, det gör dock de lågtstående svennevänner han har. De går la på nån sunkig komvux linje antar jag.


Jag känner mig otroligt smart när jag sitter här och skriver. Nu skall random snubben som glodde av, han glodde på min stil I can tell.


Killarna till höger skrattar som små svin nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0