This is England!

Sitter här på mitt rum, med en kaffe och en cigg. Njuter försöker iaf. Det är svårt. Fy helvete va full jag är, klarar knappt av att skriva, måste rätta mina små stavfel här sedan. Egentligen spelar det ingen större roll men det är skönt att få till något läsbart tillslut. Kom just hem ifrån Landvetter, flydde stan i Lördags, det blev en tripp till London.

Besökte diverse indieklubbar och bytte mina Dior jeans mot något i stil med April 77, helt okey. Fick ett par luder där borta, nej de var iofs betygligt bättre än dem här hemma. Jag menar det! Flickorna i London är trots en samling av de absolut bästa i hela landet, framförallt på de klubbar som jag besökte. Fan vad jag har supit, måste ut och springa imorgon, min vilopuls har stigit till 60 slag/minut.

Hällde iaf i mig ytterligare 3-4 öl på landvetter innan jag tog taxin mot stan, fy fan klarar inte av att se den här staden i ögonen längre. Det värsta var när en man vid namn Göran på jobbet skickade en bild på tårtan som chefen beställt efterguldet. "ifk" med stora rosa bokstäver, den där chefen som inte ens är mer blåvit än jag, DVS helt obefintligt, han säger sig avsky fotboll.

Det gör nog jag med snart. Sjukt att ett lag kan ha så många medgångsupportrar.


Skall se till att chefen får sparken, lär inte vara några problem med mina kontakter, enda anledningen till att jag själv inte är chef för tillfället är för att man måste vara äldre i min bransch och är man inte det framstår man som en alldeles för stor översittare, det funkar inte.

Jag menar jag har inget vanligt medel-svennigt-arbete, på mitt jobb finns det damer som kommer upp i en nivå som många svenskar inte ens får syn på.  Vi pratar om kvinnor så sköra att de är oskuld, vi pratar kvinnor som gått på de bästa privatskolorna i Sverige.

Vi pratar kvinnor som har ben så smala att de skulle klassas som anorexi ben, vi snackar kvinnor som är så kvinnliga att deras bröstvårtor ständigt är styva, inte för att de är kåta ständigt utan för att de är så kvinnliga att deras bröstvårtor är hårda, bara sådana som de vackraste kvinnorna har.

Vi talar om kvinnor medvetna om det mesta, vi talar om kvinnor med kläder som bara dem får mig att smälta. Men frukta ej kära läsare att de förför mig! Nej jag har dem lindade runt min tumme när jag känner för det. Till dess spelar jag en dum rockstjärna, låtas att jag tar kokain och har döskalle tatueringar innanför gylfen på mina svarta Dior jeans.


Det är ett krav jag har för att jobba där jag jobbar. Kvinnorna skall vara runt 20 och oskulder allihop. Vi har en del fester tillsammans. Jag väntar på rätt tillfälle, naturligtvis har jag redan vart på några av dem, men bara en har fått känna på mitt hår fullt ut.


Jag sitter och vinglar runt på min så kallade soffa.
Jag har svårt att koncentrera mig på vad jag gör, jag har naturligtvis skickat upp en flaska whisky ifrån hushållerskan.
Men varför sitter jag här och skriver sent en Torsdagsmorgon? Jag måste förmedla vad jag gjort, jag måste få ut mitt hat och mitt förakt innan jag gör något allvarligt.

För någon timma sedan efter att taxin släppt av mig utanför här, mötte jag ett äldre par på väg ut ur en spårvagn, de är det första tecknet på blåvitt jag möter i mitt onyktra tillstånd, jag ser det grådaskiga tyget skimra framför mig, de håller om varandra, de ser nästan nyförälskade ut. Jag känner vreden välla upp inom mig. Jag känner hatet spruta ut som svart blod ifrån mitt sköra hjärta, jag slet mig i håret, jag skrek inom mig, det kändes som en kniv vred sig runt i mitt röda hjärta både en och två gånger.
De gamla paret gosade framför mig, de log mot vandranda, och så kysstes de, måste vara första gången jag såg några i den åldern kyssas offentligt. Jag såg deras halsdukar och insåg att det verkligen var blåvita, jag kände smärtan i bröstet, kände hur mina puls steg till 150/slag per minut. Så hände det.
Jag sparkade till mannen över knäna. Jag vet inte hur det gick till med helt plötsligt hände det, och så låg han där samtidigt som han drog med sin älskare i fallet.
Han låg där och blödde kraftigt ifrån ett sår i pannan. Och jag stod där och såg ner på avskummen samtidigt som jag harklade mig och skvätte en spottloska med stank ifrån diverse öl mot dem, såg den splashas i kvinnans åldrade nuna, och kände hur ondskans leende spred sig över mina läppar, jag lutade mig över paret samtidigt som jag hatiskt och kraftigt skrek HATA BLÅVITT!

En massa blickar på mig, jag gick fort därifrån, kanske drömde jag? Kanske var det bara en dröm, vet inte om jag har dåligt samvete. De var iofs nästan handikappade där de log bland våta höstlöv på kullestenen samtidigt som blodet färgade deras blåvita halsdukar rödblå.

Kanske borde jag ha lämnat pengar till en taxi?


image14

 


Kommentarer
Postat av: df

svin, hur kan du med?

2007-11-03 @ 18:20:54
Postat av: balla bert

hahaah tkt det va rätt ball, hoppas du drömde det för det lät sjukt, men ball. mer!

2007-11-03 @ 18:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0