So lonely was the ballad

Går på stan. Säger "hej tjejen var är dina silver leggings?" Följ med mig vi flyr"

Vi dricker 10 espressos, och röker mina hemrullande. Du går in i mitt sovrum och jag vet vad jag skall göra. Gå in på toan, tiden går snabbt. Jag är yr, jag tvättar mig över hela kroppen, extra noga runt de gudfruktiga.

Kommer ut, "vill du ha ett glas rött vin?"

Vi dricker rött, ligger i soffan. Jag ljuger och du ljuger, alla ljuger, ingen tjänar något gratis. Allt är falskt kommer vi fram till. Vi går till varandras inre skatter. Du skriker bort tystnaden, ta vad du vill ha nu!


Spring inte och göm dig, spring inte solen är borta. Det finns ingen stans att gömma undan det. Spring eller göm dig, sluta ljug för mig! Du är den som försöker säga det, du är den jag vet som säger sanningen, går till dina inre skatter. Säger "hallå älskling var finns dina attribut?"

Ensam var balladen, vi satte på engelsk rock, föll in i min säng, du blev naken bakom det oskuldsfulla vita tyget, jag såg igenom dig. Jag var naken, väntade på dig. Vi älskade hela natten, jag är fortfarande din, jag sjunger om dig på bussen, du gråter utanför, å detta är helt klart allt jag kan ge dig. Jag gav allt för dig! Å vi älskade, såg röken i rummet, vi är på mikrofonen varje dag. Jag sjunger om dig på bussen, du se fortfarande så där farlig ut!

Jag väntar fortfarande med mina skor, jag ser tolv år äldre ut, om jag någonsin ser dig mer i solnedgången, så skall jag sjunga om dig på bussen, å detta är allt jag kan ge dig!

image62


Kommentarer
Postat av: Doria fan

fint, fian bilder på din blogg. ganska roligt att lösa oxå

2007-11-10 @ 00:39:34
Postat av: Anonym

shyst inlägg, gillar bloggen framfröallt bilderna men dian ironiksa texter funkar oxå rätt bra:=)

2007-11-10 @ 11:58:44
Postat av: Elin

oh jamie, bra bra bra

2007-11-11 @ 18:05:48
URL: http://ragnhild.blogg.se
Postat av: Mona

Fina bilder!
glöm inte att lämna en kommentar i min blogg! :)

2007-11-12 @ 00:07:17
URL: http://moanaa.blogg.se
Postat av: Helena

Gudars! vilken vacker bild.

2007-11-12 @ 19:56:32
URL: http://asleeponatrain.blogg.se
Postat av: Anonym

hahhahahahahahha

2007-11-18 @ 02:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0