She goes out with her mate Spella

New York är inställt. Jag bestämde mig nyss. Betelade avbeställningskyddet så jag får tillbaka iaf 10000 ifrån flygbiljetterna. Skönt.

Imorgon blir det jobb efter en veckas ledighet. Skall trots allt bli skönt, jag behöver ta på mig lite busieness kläder och känna cashen rulla in. Jag behöver få igång ett anständigt liv igen, annars finns det risk artt det börjar gå ut för för mig, jag måste ta tag i saker och ting. Har börjat röja upp i lägenheten.

Träffade iaf Dorian idag, idiot var han igår, det har vi kommitr fram till. Det där lilla överklass fnasket var mitt, och det vet han nu efter en fika nere i Haga. Hon var min på alla sätt, det var ju för fan hon som drog in mig på första bästa lediga rum, det var hon som drog mig i håret och förde mig ner mot hennes våta sköte, inte fan gjorde hon så med Doria. Visserligen hävdar han fortfarande att det var så att hon sa "vill du också vara med?"
När han kikade in i rummet och jag lät tungan gå rundgång som bäst. Men jag tror honom inte.

Iaf lät jag han bjuda mig på ett paket cigg och hela fucking fikan. Förklarade varför hon var just min. Han vet att jag är the real överklass och att han bara kommer ifrån en gammal Pizzasläkt som blivit rik på att baka med italienska bakverk och ägna sig åt allmänt skumma tilltyg för att dra in cashen.

Den här flickan kände till och med igen min familjs namn, det säger allt, vi var som gjorde för varandra den natten. Igår i mitt onyktra tillstånd gillade grejen med min första trekant. Men jag vill inte ha trekant med ännu en man, framförallt inte när han kommer ifrån en sådan medelmåttig släkt, säkert inte något Örgryte blod i ådrorna heller, iofs Milan blod men vad fan.

image53
Hedi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0