Rock the cashbah

Tristian kom över vid nio tiden. Vi tittade på en dokumentär om allmänt kvinnoförtryck. Jag är en man som älskar att ha sex. Jag är killen som onanerade minst 2 gånger om dagen tills jag blev 20, som testat både det ena och andra på min kropp bla innehållandes bananer, morötter och bandyklubbor. Jag har lärt mig mycket men har fortfarande mycket att lära.
Trots denna mycket Osmickrande(okey det kanske inte låter som sex i sagorna) Så har jag ofta sagolikt sex, som den gången jag blev av med oskulden i London(se under här). Jag brukar nästan bara ha sex med sagolika flickor, och när jag har det gör jag allt för att de skall kunna njuta till 100%. Jag vill känna mig som en brittisk rockstjärna som kysser kvinnan längs halsen samtidigt som han trycker ner henne över matbordet klockan tre på natten med en fimpad cigg på diskbänken och ett glas vin jämte fimpen.
Samtidigt som jag vill kunna förföra vill jag bli förförd, jag älskar det nästan mer. Finns inget bättre än en fin flicka som tar tag en i slipsen och visar vägen. Jag gillar att känna mig liten och oskuldsfull pojken som vill att flickan tar besluten. Jag vill känna mig som en pojke, visserligen är jag det, men närmar mig benämningen man.

Nu såg vi iaf på en dokumentär som tog upp flickor som blir våldtagna i 3; e världen länder och sedan tvingas gifta sig med dessa äckel bara för att de måste behålla oskulden tills de gifter sig. Andra tvingas bli prostuerade eftersom de inte duger till annat när de inte har sin oskuld kvar.
I dessa länder skall inte kvinnan njuta av sex utan vara till enbart för mannens njutning. Vad jag inte kan förstå är hur fan en man kan njuta av sex om inte kvinnan gör det, jag skulle snarare äcklas.

Nu är det nog med moralpredikandet, jag som älskar att kalla kvinnor för fnask och horor vad har det tagit åt mig?
Jo det finns verkligen kvinnor som passar under betäckningen horor eller fnask. De ha platinablont hår, fula plast stövlar, fett som hänger, dåliga sminkningar och är allmänt falska och fulla av ondhet, de lyssnar på hemsk musik och hatar pojkar med stil. Ibland är dessa kvinnor/tjejer/horor/fnask till och med snygga i vissa efterblivna killars ögon, men inte mina. För mig är de inget annat än folk som borde krypa längs rännstenen. Likväl som det finns pojkar/bögar(använde ordet för mycket i tonåringen så det har tappat sin rätta betydelse, jag älskar riktiga bögar och är en trogen besökare av Pride festivalen)/män/allmänt förvirrade själar som också passar i rännstenen.
Det är inte en könsfråga.

image69

Kommentarer
Postat av: slash

hahahaha

2007-11-20 @ 21:15:34
Postat av: S.K

Du verkar störd killen. Riktigt störd.

2007-11-21 @ 14:26:34
Postat av: Hanna

flickor? du vill alltså ligga med barn?

2007-11-21 @ 19:34:37
Postat av: Doira

Hanna:
Vadå är det barn han vill ligga med?
Flicka är en synomym till UNG kvinna, jag tror inte han vill ligga med 30+are iaf. Klart att han vill ha sex med sköra oskulder i åldern 16-30. Vem vill inte det lixom? Tack för en grym blogg iaf!

2007-11-21 @ 23:04:25
Postat av: Hanna

haha

2007-11-21 @ 23:27:14
Postat av: kalle

Hanna: blbalbalblablabbalbalbllabblbälbläääääblääääääääskrääks!spyrrrr

2007-11-22 @ 00:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0