I see no glory!

Jag förstör min lägenhet, jag klottrar blod på väggarna, skriver hatiska medelanden, jag tar kokain. Jag lever ett rock liv, jag sliter sönder mina jeans, jag har bara en vit skjorta på mig. jag vill knulla, jag måste ringa någon flicka. Jag måste få utlopp för min sexualitet, jag måste ha våldsamt sex. jag måste riva sängen och lägenheten för en vettig anledning. men vem fan vill klockan 4 en Torsdags morgon, bara jag själv! Fan.

Jag drar ner min tapet, välter mina mys-lampor, välter mina garderober, slänger alla kavajer på golvet. Jag spyr på väggarna. jag skär mig, i hårbotten, låter blodet spruta ut i mitt hår, hade jag haft en förskolelärare här skulle hon inte trott att jag hade gjort så, hon skulle trott att jag färgat håret, ni vet så som man gjorde i 10 års åldern med en en gångs färgning innan de där färgerna som håller ett halv år kom. Dem som de som har fula hårfärger behöver, men inte jag, jag är helt naturlig! Jag lyssnar på The Clash är ett vilddjur, jag hatar, kissar ifrån balkongen på någon flata på gatan. Jag slänger ut en radio, en gammal fast rätt cool, retro känsla på den.

 Jag ägnar mig åt sådant som riktiga supportrar gör, låter helvetet bryta lös, höjer volymen, väntar på att någon granne skall ringa polisen. Blodet rinner fann va gött, jag är blodtörstigt, att jag aldrig tänkt på hårbottnen förut, armarna har jag aldrig rört inte heller handlederna, men jag förstår varför folk gör det. Vill inte röra mina sköra handleder, men hårbotten syns inte såren i.  Å blod! Jag smetar ut det på väggarna!

Jag skär mig med rakblad i knävecken, där syns inte såren så bra, men ack vad det känns!

image15
BLOD

Sliter sönder mina Dior jeans, kletar blod på mina Dior Hitops( har ägnat säkert 5 timmar åt att tvätta dem för att hålla dem rena vid åtskilda tillfällen) De är röda snart, lär bli svårt att få bort, iaf ifrån skosnörena de suger upp blodet bra. Ja fan va bra att jag inte har tänkt på det förut. Mer Whisky!

Å Hat, å kärlek, å Sex, å aggression, å orgasm!

image13


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju helt sjuk, vaaaaaa?

2007-11-03 @ 18:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0