I owne this city and all thats in it

Ut på Avenyn, Göteborg är min stad. Alla människor runt omkring mig känns som mina undersåtar. In genom svängdörrarna, rätt exklusiva. In på toan funderar på att dra en näsa. Chillar. Går ut, upp till kontoret.

Aldrig varit så rastlös som idag. Fick öppna min spritgömma i kontors lådan både en och fem gånger. Var full efter ett tag där jag rullade runt på kontorsstolen. Tittade ner på gatan, gick ut och låtsades ringa några samtal på balkongen, spottade på folk istället.

Greta fråga om jag ville med på lunch, sa att jag hade ätit så mycket till frukost" du vet satte till och med i mig två grapefruits"


Sitter och glor på Mona. Snygg som fan, hatar nästan ibland att alla skall vara det på mitt jobb. Jag gör allt för att verka som en förvirrad överklass idiot. Så är det naturligtvis inte. Mitt andra alternativ när jag skulle välja kläder stämmer snart.  Jag vill bli rikare än min far. Då måste man ta risker ibland.

Btw hatar min farsa mig, han hotar med att frysa ut Nadja, hon är varannan dag hos mig och resten av tiden hemma hos far och mor. Jag besökte inte söndags middagen igår. Ett misstag.

Får se om de betalar hyran den här månaden, annars behöver jag verkligen nån försäkring till framgång. Fuck.

image73


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga strumpor!

2007-11-29 @ 18:48:58
Postat av: -

du borde fan ta o skriva en bok. o publicera den på vulkan.se

2007-11-30 @ 14:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0