Fucking with the people i use to know

Jag har dessutom andra vanliga vänner, såsom Doria. En snygg kille i 85;a, italienare. Killen som jag hänger med i Italien. Egentligen försöker han fejk schteeka men på ett schyst sätt. Vi har varit vänner sen 98. Jag besökte hans pizzeria. Fall direkt för den, var där ofta och lärde känna Dorian. Han jobbade åt sin far, som visade sig trots allt vara av övre medelklass, ägde ett par restauranger samt sysslade antagligen med K-handel.

Vi blev polare och ofta bodde han hemma hos mig. Det är jag som bestämmer när vi umgås, han vet att så är det och accepterar det. Visst fan har vi jävligt kul ihop, det räcker att komma hem till honom en sen Söndags kväll.

Hans mor möter en i dörren och bjuder på en espresso samt italiensk nybakat, går upp till Doria(ja han bor hemma) och ser hans itta där, i sina nyköpta svarta April jeans och vita linne med kaffe fläckar på. Han rullar en cigg och tänder den.

Sen kan man sitta där i timmar och lyssna på honom när han lirar gitarr och sjunger med sin sammetslena stämma. Hans svarta hår döljer nästan hans mörka ögon. Han har lätt kolsvart skäggväxt och hår på bröstet. Han är en snygg jävel, hel klart i klass med mig. När vi är i Italien är vi kusiner, det går hem jävligt bra.


image55
Detta är min kvinna, franskt nyhetsankare, typ världens finaste

Nu har vi gjort allt ihop till och med haft sex. Ja okey det var en tjej inblandad. Men skulle jag ha en kärleksnatt med någon så skulle de vara med Doria, mannen som får minst en avsugning per utgång, spelar ingen roll var tjejen tvingas göra det(toan tex), de älskar Doria, hans hår, hans kläder, hans, brytning, och hans vänner(jag framförallt)

Och ja han är grym i sängen, aldrig har han haft flickvän, men en jävla massa partners av väldigt fint slag.


Flickvänner har jag haft fast de är en annan historia.


God natt!


Kommentarer
Postat av: kalle

hahaha grym blogg, skrattar som ett djur. shyst kompis verkar du ha. men ha sex med han? Ta hellre en tjej FFS.

2007-11-04 @ 22:06:42
Postat av: fuise

snygg tjej

2007-11-04 @ 22:35:30
Postat av: Anonym

Shyst vän, sinnesjukt liv du verkar ha svåra problem för tillfället, uppsök dokmtor. Shyst blogg btw kommer följa den, intressant liv se hur det gfår för dig.

2007-11-05 @ 12:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0