Fuck the ironic ironi

Idag tänkte jag först bara hoppa över mitt lunch möte med Eva, men när klockan ringde och var åtta så bestämde jag mig för att hoppa hela dagen. Hade bara lite att göra och ja jag behövde sova och drömma lite till. Jag drömde mest skumma drömmar men jag vet inte om de var farliga för mig eller bara underbara. Jag minns inte riktigt, men de var nog inte frid och fröjd i dem hela tiden.
Skall bara in och köpa en present till en vän som fyller 20 i dag. Skall fira honom och försöka fly. Blir nog ett par skjortor på weekday, tänkte köpa ett par Hi tops ifrån http://www.yesstyle.com/ men jag hoppar det. Killen gillar tajta skjortor och Cm har gjort en riktigt snygg för damer ifrån början.


Ställer mig frågan varför jag bloggar? Det finns 3999 tusen likadana tjejer/killar som tar upp det mesta om patetiskt vardagsliv, mode, fotboll, sex, blommor, liggsår, hur man skall se ut eller vad man åt till fika med bästa kompisen alldeles nyss. 
Många håller låg klass, andra riktigt hög, medan andra bara är till för den innersta bekantskapskretsen. Ja att blogga är trendigt, alla vill kunna få lika många besökare som just blondinbella eller nio till fem. Andra vill gå in i en roll och leka Alex Schulman(haha din tönt?), vissa lyckas andra är bara så dåliga att jag vill spy på tangentbordet.

Jag bloggar här för att jag tycker att den här bloggen är grym, jag vill få fler att läsa den. Sedan finns det precis som hos alla andra där ute en bekräftelsesträvan, tar typ emot att erkänna det men man mår bra att få comments trots att de bara går ut på att göra reklam för ens egna blogg. Men jag har kommit fram till att det inte alls är därför jag bloggar, det är bara en ytlig känsla jag fick för en hundradels sekund.

Anledningen är jävligt enkel, jag är speciell. Jävligt speciell. Jag är inte som alla andra. Jag lever ett sjukt liv, folk tror jag är ironisk mest hela tiden, men jag är så äkta man kan bli hela tiden. Jag lever mitt liv, och ögonen under min mörka lugg de ljuger fan inte.


image63

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför bloggar du då? din blogg är inte grym, även om du tycker det. precis som du inte är duktig och bra bara för att din mamma tycker det (om hon gör det)

2007-11-16 @ 14:48:56
Postat av: Anonym

Jävligt enkelt, jag är jävligt speciell.

Jag är duktig bara för att min mamma tycker det(det gör hon) Jag menar tycker en av sveriges bästa doktorer med de kraven hon har på personer i hennes omgivning att man är duktig, ja då är man också det!

2007-11-16 @ 18:08:02
Postat av: Doria

anonym 1: Skit ner dig!

2007-11-16 @ 18:08:37
Postat av: henk

blogga är den största egotrippen man kan ha. hur ego är det inte att andra människor läser vad jag tycker, vad jag gör och vad jag åt till middag? det är ju sjukt härligt att det finns ett forum där man kan vara hur ego man vill.

2007-11-17 @ 02:42:40
URL: http://zachska.webblogg.se
Postat av: Anonym

Doria? Låter rasligt suspekt.

2007-11-17 @ 12:00:03
Postat av: Anonym

I

2007-11-18 @ 02:50:08
Postat av: Anonym

I

2007-11-18 @ 02:50:32
Postat av: Lo

Överklassbarn som inte lärt sig stava, skriva ut punkter och särskriver? inte så trovärdigt lille vän.

2007-11-21 @ 15:46:10
Postat av: H

det smärtar att säga det men för mig hamnar din blogg tyvärr under "så dålig att jag vill spy på tangentbordet"

2007-11-21 @ 19:46:51
Postat av: Doria

L och H skit ner er era jävla mainstrems horor, kan inte ta något som sticker lite i ögonen och inteär "precis som alla andra"
Skit ner er!

2007-11-21 @ 23:06:23
Postat av: Crew

LO:

ojförlåtjagglömdetryckapåmellanslagkanduvaragodattförlåtamig?kanskekandutillochmedbliminalldelesegnakorrekturläsare?Jagsaknarjufaktisktensådan,kanduinteblidetåtmigsnälladukanfåettlivsomtack!

Jag behöver en korrekturläsare så jag slipper denna typ av pinsamheter. Ställer du upp?

2007-11-21 @ 23:10:28
Postat av: mainstrems horan

men herre, det var ju precis det jag menade! din blogg är mer eller mindre "precis som alla andra" och det ända som sticker i ögonen är väl särskrivningarna och ditt stora ego.

2007-11-21 @ 23:24:32
Postat av: Crew

Erbjudandet kvarstår. Jag behöver en korrekturläsare så jag slipper denna typ av pinsamheter. Ställer du upp?

2007-11-22 @ 21:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0