For the price of a cup of gin

De tre ölen jag hade satt i mig började släppa sitt grepp om mitt balanssinne, jag såg klarare igenom dimman, och när den sakta skingrade sig uppenbarade hon sig.
Hon stod mitt i rummet omringad av öldrickande rockstjärnor och skinnpajs bärande flickor. Hennes sköra hals täcktes utav en beige Burburry trench, hon bar ett par vackra högklackade skinnskor säkert Italien tillverkade, tillsammans med ett par perfekt egenslitna jeans. På ett sätt såg hon ut att vara minst 25, på ett annat bara 15 precis som jag. Hon hade brunt tjockt hår som perfekt lade sig över hennes axlar.

Vi rullade runt, med skor och ytterkläder på, vi skrattade och bet varandra. Lyckades till och med låsa Carl och Dashs rum. Högt i tak varm säng, stort fönster med röda gardiner. Jag kopplade min freestyle till den närliggande stereon och snart pumpade The Clash med This is England istället för The Beatles halvtråkiga låtar.  

Vi brottades, ja tämligen slogs, och snart låg vi där helt nakna, och rörde varandras oskulder. Det var så vackert som det låter:

Jag en ensam, töntig överklass pojke knappt 16 år ensam i en grym rock lägenhet i London med något utav det vackraste på hela jorden. Där låg jag och fick plötsligt bekräftelse på alla de gånger jag stått framför spegeln och undrat "är jag inte rätt snygg ändå, varför vill ingen hora ha mig?"

Trots att det var första gången jag rörde en flicka var det som om jag gjort det miljontals gånger, just när det gällde utförandet, glädjen i kroppen var det bästa jag upplevt. Jag njöt av varenda millimeter av hennes kropp: hennes doft, hennes tyng, hennes hår, hennes saliv, hennes innersta åtrå. Och hon njöt lika mycket, jag såg lättnad i hennes ögon, och hon såg det samma i mina.

Klockan 7 nästa morgon låg jag och sov jämte min syster ännu en gång, utan vetskapen att hon också hade varit ute och knullat hela kvällen som jag senare(när våran relation utvecklades) fick veta.

image65

image66


Kommentarer
Postat av: squarat

Lovely wonderful!

2007-11-19 @ 19:43:26
Postat av: Fian

mmm låter jävligt intressant nu blev jag full utav åtro

2007-11-19 @ 20:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0