Eight leggs

Är sjuk idag. Ytterst tveksamt om jag dock inte borde jobba ändå. För så farligt är det inte, kliar som fan i halsen dock. Jag dricker mint teé importerat ifrån ett underbart teé fik i Tottenham kvarteren, minns inte gatans namn men på just den klubben som ligger mitt emot fiket blev jag av med oskulden. Jag var 15 år skulle fylla 16 någon vecka senare. Jag var i London med familjen, vi hade just ätit en schyst middag på ett torg och på gatan uppträdde världens mest tatuerade man. Han var helt grön över hela kroppen, rödhårig och det enda han hade på sig var ett brunt sjunkne runt rumpan.

Jag var jävligt kåt den kvällen. Hade beställt porrfilmer på hotellets tv, fanns 10 porrkanaler att välja på, detta var precis innan vi skulle ut och äta. Jag passade på när syrran duschade(stora syster, har en lilla syster också samt en lille bror som pluggar i Stockholm, lite mer ambitiös än jag, medan jag mer tror på att man lever på sin personlighet än vad man råkar ha för betyg på en 4,5 års juristutbildning)


Iaf, jag satt där och njöt för mig själv, någon amerikansk proffsporr, sjukt äcklig kille bara. Inte för att jag måste se snygga killar men klart man stör sig på att de är så fula oftast, tjejen var ung och skör och jag njöt. Inte för gammal inte för storbystad och inte för porrig, mer naturlig, det var det bästa jag sett i porrväg än så länge då alltså.

Men jag hann aldrig bli klar, jag hann bara komma halvvägs, för snart knackade det på dörren och jag var tvungen att stänga av. Det var som att se den bästa julklappen du kan tänka dig försvinna ur dina händer. En hemsk känsla. Och samtidigt var jag så kåt att jag blev svimfärdig, hela vägen i taxin satt jag med huvudet och min bruna lugg klistrad emot bilens ruta och drömde mig bort, samtidigt som min mor frågade mig, "mår du verkligen bra, har du fortfarande migrän?"

Jag svarade inte var helt paralyserad av flickan i filmen. Den bästa porrmedverkande jag sett, hon var så naturlig så skör så oskuldsfull. Jag trodde jag var tvärtom, men jag var precis som henne, en ren och skär oskuld.

Så åt vi middag och gick hem, när min syster somnat vid 12,30 satte jag på TVn. Man var tvungen att beställa porrkanalerna ännu en gång, 50 pund slösades bort för andra gången. Men jag möttes av en stor besvikelse, bara en massa äckliga storbystadde fejk blondiner påsatta av negerar. Jag stängde av, men kände mig fortfarande helt sinnesrubbad. Jag var bara tvungen att få nått den där natten. Tänkte samtidigt tanken på att bli av med oskulden i London, visst hade det varit coolt. Satte på min freestyle, på med The Clash och "this is England" I here a gangfire, adrenalinet pumpade. Jag flydde ut i London natten.


Fortsättning följer, måste äta frukost nu. Hejdå.

image67

Tack Hedi


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice give me more

2007-11-19 @ 20:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0