All the young punks

Fest igår.
Det var Lördag och jag var för första gången sedan midsommar bjuden på  privatfest till Andreas Jansson. Härligt äntligen, jag började för festa lite lätt för mig själv på en bänk i Vasaparken, där satt jag i mörkret och kollade ut över över stan, på andra sidan såg jag små prickar av ljus som var bilar som rörde sig. Jag såg Katrinelund och mindes tiderna när man levde rena rama amerikanska college livet.

Sedan tog jag kvart i 7 spårvagnen mot Jörgen, och hoppade av vid Järntorget, efter att ha träffat Sara Jonsson( modell för koppartrans, en tjej i min förra klass, med otroligt dåligt humör och kort stubin, annars rätt snäll) på spårvagnen.
Hittade tillslut till Jörgen för en kväll tillsammans med Lars, Simon, Doria, Jörgen, Tristian, Ludvig, och Von Bergqvisst. Vi åt hamburgare och drack. Sedan bar det av vid kvart i tio tiden efter ett kort besök på Aveny 1.

På spårvagnen återfanns Sofia och hennes gäng de skulle också över. Lika så två emo-tjejer som inte alla var bjudna men Jörgen råkade bjuda in dem av misstag.


På plats hos Jansson möttes vi av rena drömmen, massor av söta 89;or på plats, de var inte speciellt fashion aktiga, väldigt rika flickor, hälften hade den där tråkiga RL tröjan med Amerikas flagga på bröstet. Kvällen slutade med att jag och Dorian fick dela på en söt tjej i Janssons säng.

Visst det kändes inte riktigt rätt. Men vad skulle jag göra åt saken? Det var bara hon och jag först, och båda ville. Sen kom Dorian in, och hon verkade inte ha något emot det. Enligt honom sa han till och med, "vill du också vara med?"
Hade hon inget emot det så bör jag inte bry mig för då är det ju okey! Den där jävla Doria knuffade iaf undan mig och var den som fick börja samlaget. Även om detta inte riktigt känns som jag, så ja. Men jag har rätt att få utryck för min manlighet. Ikväll blir det gamla melodifestivals avsnitt (inspelade) på tv.

Skall tillägga att jag verkligen avskyr våldtäcksmän, de borde avlidas hela bunten!

image52
Doria flashade nya tatoon. FP style-casual lifestyle, tack Hedi


Kommentarer
Postat av: Anonym

ballt, cp barn!

2007-11-04 @ 17:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0