44 caliber love letter

Veckan flöt på rätt bra sen sist. Jobb Tis-ons, med diverse favörer så som att jag blev bjuden på middag av två av de snyggaste kvinnorna på jobbet, den ena heter Evelina, snygg förvuxen Brat-unge ifrån Askim en gång i tiden, hon är 27 år och behandlar mig som ett litet barn, följer mig nästan in på toaletten. Den andra heter Ingrid och är 32 sjukt vad fin hon är för att ha den åldern! Hon har dessutom en lillasyster i 1988 års årgång som är så fin att sockret runt mitt sköra ollan spricker av åtrå.

Hur lyckades jag då att få till denna bjudning av två tjejer av överklassen och översittarnas högsta snitt?  Jo jag spelar både dum förvirrad och lätt påverkad. Låtsas påverkas av alla mina dumma vänner, leva på kokain och mina föräldrars tillgångar.
Ser till att alltid ha en ny kostym på mig varje dag, gillar om den är tajt och lite sliten eller iaf smutsig så att det ser ut som att jag gått kring med den hela natten i lägenheten samtidigt som jag sniffat koks. -Å så  som det går hem! Dessa kvinnor älskar att känna sig mäktigare än mig, de älskar att kunna styra mig, och älskar utan att veta om det känslan av att känna sig som någon form av mamma eller liknande. Såklart är det ett måste för att de skall ha den minsta respekt för mig och vara så här givmilda, att jag ser ut som en gud. Jag menar min slimmade kropp bär upp dessa kavajer till fullo, tillsammans med mitt tjocka mörka hår med markerande ögonbryn och käke samt fylliga läppar smälter tjejerna på jobbet som sockret runt mitt ollon.

Ibland slänger jag så där oseriöst ut kommentarer som "jag skall kyssa dig så att du svävar bort längs avenyn när jag kommer upp"

Å vad jag kan se deras åtro, men jag fortsätter spela, dum och korkad rockstjärna. Det gör dem bara ännu mer kåtare, de misstänker nog om jag är bög, brukar berätta om mina rockkonserter i bla London.


Jag ljuger faktiskt inte, jag och Doria har ett band. Det går la sådär, något skivkontrakt har vi inte fått än så länge trots bra kontakter, men vi har iaf lirat på indie klubbar längs Londons gator! Bättre skall det bli.


image60
Tack Slimane

Nu skall jag hem till Doria, ryktet säger att han har fixat snö, det var minst två månader sedan sist. Jag brukar försöka hålla mig tills snöet under tillställningar även om jag egentligen föredrar alkohol antagligen för hälsans skull kan jag inte sticka under stolen med att SNÖ är livet när man väl tar in det, helt fantastiskt.
Antagligen tar vi en lina nu ikväll och njuter lite jag och Doria, vi drar nog hem till mig för en tunering på Fifa 08 på PS3. En två liner och vi kan lira hela natten! Perfekt att komma lite lätt påverkad till jobbet, utan alkoholstank, jag kommer få damerna att smälta!

Kan tänka mig att detta låter helt sjukt, men jag tycker det är rätt lugnt med snö, inte alls farligare än alkohol så länge man har kontroll på sitt intag. Jag ser den här kvällen som en kväll med killarna över tre fyra fem bärs. Alltså inget speciellt. Bara jag och Doria som känner att vi lever. Jag och Doria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0