Some older guy, a little more experience

Idag laddar jag för morgondagen. Bestämmer vad jag skall ha på mig. Det vankas fest. Skall bli gött, senast var här hemma hos mig om det kan räknas. Annars var det när Doria tog min guldklimp och jag fick smaka på en trekant. Imorgon skall inget gå fel! Jag skall se perfekt ut. Jag skall vara perfekt, funderar på om jag skall raka mig eller inte.

Jag har inte knullat på tre månader, det är hemskt. Sedan jag gjorde slut med min senaste chic för ett halvårsedan har jag hållt mig till två chics som jag knullat mest för sakens skull. De har tröttnat eller typ träffat ríktiga boys. Så jag har fått förlita mig på utgångar och liknande. De brukar vara lätt, jag menar har man cash samt en egen lägenhet på Avenyn brukar man gå hem. Men den senaste tiden har allt gått emot mig, jag fattar det inte. Visst många gånger har jag supit samt intagit för mycket, jag har däckat eller uppfört mig för utmärkande eller liknande. Jag har många gånger kommit dyngrak till festen och somnat under ett bord redan innan asamblen med girls har kommit till fiestan.
Jag vet inte vad jag håller på mig, jag borde växt ifrån sånt för längesedan. Men hösten har varit hemsk. Blåvitt SM-guld, ÖiS skitspel, familjebråk och ingen lycka med damerna på jobbet trots charm på topp och fantasifullt skådespel. Jag har inte fått nått sen Doria och jag fick dela på en tjej, och då kom jag inte åt. Den jävla feta italienaren tog för sig helt själv och där satt jag jämte och typ såg på. Aldrig igen!

Sex är en av våra starkaste drivkrafter, typ min starkaste at the moment. Jag måste hitta en partner. Eller iaf imorgon. Snart har jag inte råd att behålla lägenheten och mina chanser lär inte öka utan den. Eller? Tja verkar som Doria får mer chics till sitt nya skithak i Majorna....

Tröst-shoppade lite förra veckan. och idag kom skiten, ett Dior D-point bälte typ klassikern ifrån SS 05. Samt ännu ett par vita Hi tops, man tröttnar aldrig på dem, och de passar till allt. Perfekta suparskor, som man kan slänga efter ett par användningar. Bältet gick lös på 1500, och skorna 2600 fett bra priser på Dior och annat fint på ebay. Får bli mer därifrån nu när jag inte har någon anställning.

image82

Kommentarer
Postat av: Ulrika Nettelblad

Du är väldigt fascinerande.

... du ser ut att ha väldigt små fötter.

2008-01-13 @ 19:17:21
URL: http://nettelblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0