Its the way thats makes it worth it all

I helgen har det svarta fåret börjat planera sin väg mot revansch. Jag skall hitta ett jobb, inte vilket som helst.

Säger jag namnet på mitt efternamn borde jag ha halva inne på de flesta ställen. Om jag inte får ett jobb tar jag fan vilket som helst. Första prio är naturligtvis att kunna behålla lägenheten. Med den ser jag åtminstone rik och högtstående ut utåt sätt. Det är viktigt. För att ha råd med det, så måste jag hyra ut till Doria i andra hand. Det suger jag vet. Men utan det är jag typ körd. Doria får flytta in helt enkelt. Fadhi kan glömma det, han håller inte måttet med sitt svettiga gorillabröst.


Om min ynkliga lön på det där skitjobbet(om jag blir tvungen att ta ett sånt) inte räcker till måste jag extra knäcka med förslagsvis kocks-försäljning. Det är något jag tänkt en hel del på, men vet inte riktigt om jag vågar ge mig in i den branschen. Fett riskabelt om man skulle åka dit. Men samtidigt jävligt lönsamt, jag har ett kontaktnät och känner rätt folk inom överklassen, så jag skulle antagligen få sålt en del. Med en ordentlig försäljningsverksamhet, men anställda under mig etc, är jag snart ikapp min far i inkomster. Så lönsam är

snö-branschen.


Nu måste jag knulla, jag är kåt, men har fan inte någon. Skit!

image81


Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag har läst lite och jag gillar din blogg skarpt!

2007-12-09 @ 16:57:47
URL: http://isabellh.blogg.se
Postat av: Anonym

Kul att det gillas. Det gillas. Tack.

2007-12-09 @ 17:58:47
Postat av: wille f.

haha, vadå wannabe "snabba cash" med fadhi och snön.

2007-12-10 @ 16:57:53
Postat av: sesha

wille f, vad fan snackar du om? Skit ner dig.

2007-12-10 @ 18:15:58
Postat av: Michaela.

Älskar din blogg!

2007-12-10 @ 23:52:20
Postat av: Josefine

jag har läst ett tag, fortsätter läsa, det går inte att sluta! great!

2007-12-13 @ 23:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0