I just couldn´t stay awake

Ringde Doria och frågade om han ville komma över. Han gjorde så och jag köpte en gram kocks, vi hyrde en film och diskuterade varför min familj verkar hata Doria för att han tydligen inte håller måttet med sitt skägg. Fadhi kom över någon timma senare och där satt vi och jag kände att dessa killar i stort sett var som bröder för mig. Jag berättade all skit för dem båda och vi kom nästan överens om att jag kan tänka mig att dela på hyran till lägenheten med mina två bästa vänner. Frågan är om det är värt det dock, ingen höjdare att dra hem en överklass chic när man har en arab i lägenheten. Doria är det lugnt med han ser as bra ut och steker rätt bra, men Fadhi håller knappast måttet utöver att han är en jävla bra säljare på något halvdant företag.

Kvällen gick och vi kollade två filmer och drack någon bärs. Jag blev med tiden mer och mer festsugen, sugen på en grym verklighetsflykt. Tillslut kom jag fram till att vi skulle bjuda över lite chics.

Det blev tre visserligen jävligt snygga invandrartjejer till att börja med. Vi bjöd på Champagne och spelade blattemusik. Jag tröttnade rätt snabbt och låtsade däcka i soffan, medan de andra spelade Singa Star. Tillslut somnade jag till och med och en halvtimme senare vaknade jag upp i ett rum med ytterligare tre tjejer av betydligt högre klass. Jag blev genast på bättre humör och drog en lina på tv-bordet samt bjöd en tjej som inte kan vart över 18 på lite. Det var Doria som hade bjudit in tjejerna och jag bestämde mig för att bjuda över lite överklass chics nu när det senare tillskotten höjt klassen.

En halvtimme senare kom tio tjejer och fem killar in. Hälften kände jag, en jobbar på mitt gamla jobb och resten är chics ifrån SAM.

Det var stelt som fan till att börja med, knappt någon stämning alls så jag var tvungen att bjuda laget runt på kocks.

Det tog tio minuter sedan exploderade festen. Doria låg helt plötsligt i min garderob med en söt 89;a. Jag själv dansade på tv bordet (glasskivor) tillsammans med två pärlor. Fadhi lämnade festen själv med alla invandrar tjejer, som han tydligen delade säng med hemma hos sig själv(hur fan lyckas killen få med sig alla tre ut till Gamle-stan änna om det inte var för snön)

Jag själv hade den ena av danstjejerna på fall, men däckade och kvällen var över.

Vaknade söndag morgon i ett rum med dubbelt så mycket folk som kvällen innan. Fimpar över hela golvet och spyor lite varstans. Det tog en timma att bli av med packet.

Rätt lugnt iofs Doria ställde upp med städning och nu ser det ut som innan.

Har känts väldigt konstigt idag och igår, att inte ha något jobb att gå till.

image76

image77
Örgryte IS klubben i mitt hjärta fyller dag 120 år. MMM I LIKE


Kommentarer
Postat av: gloria

hur gammal är du?

2007-12-05 @ 13:26:22
Postat av: Simon

låter som en helcrazy night det där

2007-12-06 @ 14:34:39
URL: http://hardboys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0